Blogger Widgets

Sunday 19 May 2013

pengarah muda??

Camera roll.. Action!! "Santapan Terakhir" merupakan projek video yang kedua aku di sini. Santapan Terakhir mengisahkan kisah seorang isteri yang mengandung anak sulung mengidam ingin memakan pisang rastali. Si suami sedaya upaya mencari dan membawa pulang pisang tersebut walau apa jua yang berlaku. Hasrat si isteri tertunai namun sesuatu yang buruk telah berlaku ke aatas si suami..

Filem pendek ini berdurasi 6 minit. Filem pendek ini juga telah dihasilkan pada bulan OKTOBER 2010 menerusi kelas VIDEOGRAFI. Dalam filem pendek ini, aku dipertanggungjawabkan untuk menjadi pengarah. Terima kasih di ucapkan kepada ahli kumpulan yang mempercayai aku untuk memegang posisi sebagai pengarah..huhu


Pengalaman aku jadi pengarah?? Fuuhhh... Bukan senang..huhu.. And i realize that maybe i can't be a director. Kelam kabut.. but maybe i love to be a producer.. maybe for the next project i will be a producer. nak try la.. orang cakap tugas producer pon bukan la tygas yang mudah coz ie kena manage the whole production.. Pengalaman yang sangat bermakna bagi aku.. 


No comments:

Post a Comment