Blogger Widgets

Saturday 18 May 2013

mine..

My name is Nor Nazilal ab Rahman.. I'm a budak kampung and i proud to be a budak kampung.. Dari kampung aku datang ke Sarawak untuk menimba ilmu.. Jauh dari mak ngan ayah.. Jauh dari family yang lain..

kata hati, aku harus belajar berdikari.. yeah.. harus berdikari.. kat sini aku jumpa ramai orang. macam2 ragam.. betul la kata cikgu dulu, "manusia ni rambut je sama hitam tapi hati lain2".. Namun semua tu mampu mendewasakan diri aku..

Dulu aku suka baca komik bile ada masa free but now aku suka tidur  bila free.. This is life as a student? (ye kot).. Tp tak semua student layan habit macam aku.. Masa kecik2 dulu bila orag tanya aku, bila besar nak jadi ape? Cikgu! Dengan bangga aku menjawab.. tapi.. err.. lari bidang ke tersalah amek course? but i love what i have took right now.. Cinematography.. ehh.. ape tu?? Do ur own research! hoho..

Cinematography students batch 6/10



No comments:

Post a Comment